Social Icons

Configure you're mom pizda ;D

VSADZE CI GLOWE DO PRALKI HAUHAUHAUBAU OTWUR DUPE

piątek, 31 maja 2013

JAN KITAS II I JEGO RUHANKE KREMUWKI I SOGULE MAFIA

kurwwa wiecie fze ten cowiek kturego tak sanujecie w dupe to normal ie jakis pedofil jest????????? tak wojtyla lubi od tyla a auahahahahhaha xdxxxxxxdxedd dvra rarty na bok musze onuwic pewnom sprawe (SLUHAJCIE M IE WY GUSNOJADY) bo papez conobalik konunism i fzieki niemu mamy konouter to gwalcuu dzie i w dupe i w cjpe ahahha to prawda morzesz miec bulduy o to ale takie som fakty MARJUAS MAKS KOLANKU MIUWIE JAK JEST BOSTOR MESZEDISETS no kurww!!!ahgahahgavs3))366/):728"kutas
a wogule to bir wiem czy rejzer dlej sieszi a mlderacji I banuue tego pedala od trixi bo fen to wkrfis tymi kucykami zailada nitke n 400 kurea lostow insam w nim dumpuje kurwa obraskinz niebieskim konikiem hahahaah

2 komentarze:

  1. Paulinka, lat 8:

    Jan Paweł II ściągnął mi majteczki i zaczął mi głaskać cipcię ręką.
    Szczypał mnie po gołej pupci, głaskał i całował po cipce,
    kazał mi wziąć do ręki siusiaka i machać nim…
    wsadził mi palec tam, gdzie się robi kupę… najgorsze było to,
    jak mi siusiaka wkładał do cipci, bo to bolało.
    Siusiak Ojca Świętego miał kolor czerwony i był gruby, wielki,
    ale czasami był miękki…
    Pamiętam dokładnie, jak siusiak papieża był ciepły i twardy.
    On kazał go dotknąć i tak go ściskać.
    Papież miał wtedy jakąś dziwną minę… wesołą.
    Papy siusiak był mokry, jemu leciała biała woda i wypuszczał ją na dywan…
    Mówił, żebym go złapała za siusiaka i wzięła do buzi. Ja musiałam to zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pan papież zrobił mi siku na głowę, które było żółte i takie gulu, gulu,
    co potem wytarł ręcznikiem. Ja nie lubię jak go dotykałem.
    Widziałem jak Jan Paweł II dotykał cipkę Paulinki,
    wkładał tam paluszki i on później kazał Paulince dotykać i całować pisiaka,
    wkładał paluszki do pupy i buzi, włożył jej do buzi pisiaka i chyba zrobił siusiu,
    ale takie inne i kazał to wypluć i się wtedy uśmiechał.

    OdpowiedzUsuń

 

KRUWA CI WHOCI DO CEFKA MOCZOWJE

jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci jan pawel 2 gwalcil male dzieci

Sample Text

kurwa janawet nie wiem co ja tu pisac mama hahahah ciekawe koedy anony znajda tel bloga co pewnie mnie OSTALKUJOM!!!!!!!!! A matka mie wydziecicy za kare i da zjesc zluszczajacy sie naskurek

Sample Kutas of youre dziadek

Hroniczny katar oglondam teraz WSTYDLIWE HOROBY NA KANALE TLC KLURWA XDDD koleziowi jebia stupki beka z typa
POWIEDZIELI MU KURWA ZE MA STOPE ATLETY AHHABAAHAHHAHHAHAHAAHHAHHAHAHAHAHHAHSH

Mialem wrazenje ze napisalem ALLAHU AKBAR ANDRRS BREJWIK ELROPY KUTAS TEWAL